قوائد و ضوابط

قوائد و ضوابط

Terms and Conditions

Last updated: August 15, 2019

براہاک نیوز (“ہم” ، “ہم” کے زیر انتظام http://www.havelinews.com/ویب سائٹ (“سروس”) کے استعمال سے پہلے برائے مہربانی ان شرائط و ضوابط (“شرائط” ، “شرائط و ضوابط”) کو بغور مطالعہ کریں۔ ، یا “ہمارے”)۔ ۔

آپ کی خدمت تک رسائی اور استعمال آپ کی شرائط کی قبولیت اور ان کی تعمیل پر مشروط ہے۔ ان شرائط کا اطلاق ان تمام زائرین ، صارفین اور دوسروں پر ہوتا ہے جو خدمت تک رسائی حاصل کرتے ہیں یا استعمال کرتے ہیں۔ ۔

خدمت تک رسائی حاصل کرکے یا استعمال کرکے آپ ان شرائط کے پابند ہونے پر راضی ہوجاتے ہیں۔ اگر آپ شرائط کے کسی بھی حصے سے متفق نہیں ہیں تو پھر آپ خدمت تک رسائی حاصل نہیں کرسکتے ہیں۔ بورق نیوز کے لئے شرائط و ضوابط کا معاہدہ شرائط سے متعلق کی مدد سے بنایا گیا ہے۔

اکاؤنٹس ۔

جب آپ ہمارے ساتھ اکاؤنٹ بناتے ہیں تو آپ کو لازمی طور پر ایسی معلومات فراہم کرنا چاہئے جو ہر وقت درست ، مکمل اور موجودہ ہو۔ اس میں ناکامی سے شرائط کی خلاف ورزی ہوتی ہے ، جس کے نتیجے میں ہماری خدمت پر آپ کا اکاؤنٹ فوری طور پر ختم ہوسکتا ہے۔

آپ اس پاس ورڈ کی حفاظت کے ذمہ دار ہیں جو آپ خدمت تک رسائی حاصل کرنے کے لئے استعمال کرتے ہیں اور اپنے پاس ورڈ کے تحت ہونے والی کسی بھی سرگرمی یا کاروائی کے لئے ، چاہے آپ کا پاس ورڈ ہماری خدمت یا کسی تیسری پارٹی کی خدمت کے پاس ہو۔

آپ کسی تیسری پارٹی کو اپنا پاس ورڈ ظاہر کرنے پر متفق نہیں ہیں۔ سیکیورٹی کی کسی بھی خلاف ورزی یا اپنے اکاؤنٹ کے غیر مجاز استعمال کے بارے میں آگاہ ہونے پر آپ کو فوری طور پر ہمیں مطلع کرنا چاہئے۔ ۔

ہم آپ کو سختی سے مشورہ دیتے ہیں کہ کسی بھی تیسری پارٹی کی ویب سائٹ یا خدمات کے ضوابط اور ضوابط اور رازداری کی پالیسیاں پڑھیں۔

خاتمہ ۔

ہم کسی بھی وجہ سے ، بغیر کسی پیشگی اطلاع یا ذمہ داری کے ، ہماری خدمت تک رسائی کو فوری طور پر ختم یا معطل کرسکتے ہیں ، بشمول اگر آپ شرائط کی خلاف ورزی کرتے ہیں تو۔

شرائط کی وہ تمام شقیں جن کی نوعیت سے ان کی فطرت کے خاتمے پر زندہ رہنا چاہئے ، اس کا خاتمہ ہوگا ، بشمول ، بغیر کسی حد کے ، ملکیت کی دفعات ، وارنٹی ڈس کلیمرز ، معاوضہ اور ذمہ داری کی حدود۔

ہم آپ کے اکاؤنٹ کو کسی پیشگی اطلاع یا ذمہ داری کے بغیر ، بغیر کسی وجہ کے ، کسی بھی وجہ سے ، بغیر کسی پابندی کے ، اگر آپ شرائط کی خلاف ورزی کرتے ہیں ، کو فوری طور پر ختم یا معطل کرسکتے ہیں۔

ختم ہونے پر ، خدمت کے استعمال کا آپ کا حق فوری طور پر ختم ہوجائے گا۔ اگر آپ اپنا اکاؤنٹ ختم کرنا چاہتے ہیں تو ، آپ آسانی سے سروس کا استعمال بند کردیں گے۔ ۔

شرائط کی وہ تمام شقیں جن کی نوعیت سے ان کی فطرت کے خاتمے پر زندہ رہنا چاہئے ، اس کا خاتمہ ہوگا ، بشمول ، بغیر کسی حد کے ، ملکیت کی دفعات ، وارنٹی ڈس کلیمرز ، معاوضہ اور ذمہ داری کی حدود۔

گورننگ لا ۔

ان شرائط کو پاکستان کے قوانین کے مطابق نافذ کیا جائے گا ، اس کے قانون کی دفعات کے تصادم کی پرواہ کیے بغیر۔

ان شرائط کے کسی بھی حق یا فراہمی کو نافذ کرنے میں ہماری ناکامی کو ان حقوق سے چھوٹ نہیں سمجھا جائے گا۔ اگر ان شرائط کی کسی شق کو کسی عدالت کے ذریعہ ناجائز یا قابل نفاذ قرار دیا جاتا ہے تو ، ان شرائط کی باقی دفعات نافذ العمل رہیں گی۔ یہ شرائط ہماری خدمت کے بارے میں ہمارے درمیان پورے معاہدے کو تشکیل دیتی ہیں ، اور خدمت کے حوالے سے ہمارے درمیان ہونے والے کسی بھی سابقہ ​​معاہدوں کی جگہ لے لیتے ہیں۔ دیگر ویب سائٹوں سے لنک ۔

ہماری خدمت میں فریق ثالث کی ویب سائٹوں یا خدمات کے لنکس شامل ہوسکتے ہیں جن کی مالکیت یا کنٹرول HAVELI نیوز کے ذریعے نہیں ہے۔

بوراق نیوز کا کوئی کنٹرول نہیں ہے ، اور کسی بھی تیسری پارٹی کی ویب سائٹ یا خدمات کے مشمولات ، رازداری کی پالیسیاں ، یا ان کے طریق کار کے لئے کوئی ذمہ داری قبول نہیں کرتی ہے۔ آپ مزید تسلیم کرتے ہیں اور اس سے اتفاق کرتے ہیں کہ بوراک نیوز کسی بھی طرح کے مواد ، سامان یا خدمات پر یا ان پر انحصار کرنے یا انحصار کرنے کے ذریعہ ہونے والے یا انحصار سے ہونے والے کسی نقصان یا نقصان کے لئے ، براہ راست یا بالواسطہ ، ذمہ دار یا ذمہ دار نہیں ہوگا۔ ایسی کسی بھی ویب سائٹ یا خدمات کے ذریعے۔

Changes

ہم کسی بھی وقت ان شرائط کو تبدیل یا تبدیل کرنے کا حق ، اپنی صوابدید پر رکھتے ہیں۔ اگر نظرثانی ماد isہ ہے تو ہم کسی بھی نئی شرائط کے نفاذ سے قبل کم از کم 15 دن کا نوٹس فراہم کرنے کی کوشش کریں گے۔ جو چیز مادی تبدیلی کی تشکیل کرتی ہے اس کا تعین ہماری واحد صوابدید پر کیا جائے گا۔ ۔

ان ترمیموں کے موثر ہونے کے بعد ہماری خدمت تک رسائی حاصل کرنے یا استعمال کرنے سے ، آپ اس پر اتفاق رائے کرتے ہیں کہ نظر ثانی شدہ شرائط کے پابند ہوں۔ اگر آپ نئی شرائط سے اتفاق نہیں کرتے ہیں تو ، براہ کرم خدمت کا استعمال بند کردیں۔ ۔

اگر آپ کو ان شرائط کے بارے میں کوئی سوال ہے تو ، براہ کرم ہم سے رابطہ کریں۔

ہم سے رابطہ کریں ۔